مزایا و معایب طب چینی و غربی برای CKD
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مزایا و معایب طب چینی و غربی برای CKD

مزایا و معایب طب چینی و غربی برای بیماری های کلیوی HBPHronicheskaya (CKD) یک بیماری شایع در سراسر جهان است، و درمان بسیاری از اصلاح بیماری مزمن کلیه وجود دارد. برخی از بیماران با استفاده از طب چینی و برخی از بیماران استفاده از طب غربی، برخی از مردم ممکن است شک چه درمان مفید تر است. در این مقاله، ما را به مزایا و معایب طب چینی و غربی برای CKD تجزیه و تحلیل.

مزایا و معایب طب غربی.

برای بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه، آنها اغلب یک عدد از علائم مانند پروتئین، خون، ادرار، تورم، کم خونی و فشار خون بالا. اگر بیماران مبتلا به CKD به بیمارستان، آنها ممکن است توصیه به طب غربی. با انواع علائم، بیماران مبتلا به CKD ممکن است از انواع داروها برای کنترل علائم است. طب غربی طور موثر می تواند به کنترل علائم، به ویژه برای فشار خون بالا و دیابت. همه این کاهش سرعت توسعه نارسایی کلیوی است. با این حال، اثر درمانی طب غربی که موقت است. بیماران باید داروهای برای یک مدت طولانی و یا حتی در سال های باقی مانده را. علاوه بر این، طب غربی همچنین دارای برخی از عوارض جانبی، و آن را تنها می توانید به کنترل علائم بیماری مزمن کلیه. این می تواند به صدمه به کلیه ها را بازیابی کنید و بهبود عملکرد کلیه. اگر بیماران مبتلا به CKD را طب غربی برای از بین بردن بیماری، کلیه، در نهایت، به نوبه خود به نارسایی کلیه است.

مزایا و معایب طب چینی.

برخی از بیماران با بیماری مزمن کلیه همچنین توصیه می شود به استفاده از طب چینی است. در مقایسه با طب غربی، طب چینی کمک می کند تا درمان بدن و بهبود وضعیت این بیماری از بدن است. اثرات درمانی آن عبارتند از بعد از اثر طب غربی و طب چینی خوراکی نیز ممکن است عوارض جانبی خاص داشته باشد. با این حال، آن را به دولت از بیماری اساسا بهبود بخشد. و برخی از داروهای چینی عملکرد رفع آسیب کلیوی.

برای اصلاح بیماری مزمن کلیه، توصیه می کنیم با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی. در این روش درمانی با استفاده از گیاهان سنتی چینی، و همچنین با درمان خارجی، دارو ممکن است به طور مستقیم در کلیه کار می کنند. و آن را بدون عوارض جانبی، آن را باعث آسیب کلیوی بازگرداندن و بهبود عملکرد کلیه است. علاوه بر این، در طول درمان، در بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه نیز درمان غربی استفاده کنید، مثل دیالیز نارسایی کلیه و دیگر فن آوری های غربی است.

و طب چینی و طب غربی دارای مزایا و معایب آن برای بیماری مزمن کلیه، و بهتر است به آنها را با هم ترکیب برای درمان بیماری مزمن کلیه. ما با استفاده از مزایا و معایب جلوگیری از در درمان بیماری مزمن کلیه و سپس میکرو چینی Osmotherapy پزشکی تولید می شود، است که برای درمان بسیاری از بیماران مبتلا به CKD از کشورهای مختلف استفاده می شود. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این درمان، شما می توانید یک ایمیل ارسال کنید. ما همیشه به شما کمک کند.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: